Jak wykorzystać samochód pod reklamę?
Okazuje się, że nie każdy przekaz reklamowy musi być niebotycznie drogi. Są nośniki, które nie wiążą się z dużą inwestycją finansową, ale jednak wykazują pełną skuteczność. Mowa o reklamie mobilnej na samochodzie, która jest idealna dla firm, które w swoich zasobach mają pokaźną flotę aut.
Reklama na samochodzie może mieć różną postać. Najczęściej stosowane są naklejki o dużym formacie, jednak to nie one są najbardziej przez ostatecznych odbiorców. Wręcz przeciwnie, ogromna liczba uczestników ruchu drogowego narzeka na taką formę przekazu reklamowego, twierdząc, że taka ich rozprasza podczas kierowania pojazdem. Wolą znacznie mniejsze informacje, które nie działają na emocje, ale są źródłem rzeczywistej wiedzy.
Idąc tym tropem, wydaje się logicznym, by wykorzystywać ramki tablicy rejestracyjnej, aby to na nich umieszczać dane teleadresowe, logotyp czy krótkie hasło. Tył samochodu to element, na który każdy kierowca musi patrzeć, biorąc pod uwagę auto jadące z przodu. Ramki do tablicy rejestracyjnej dają małą powierzchnię na reklamę, ale właśnie ta subtelność jest doceniana i odbierana pozytywnie.
Reklama na samochodzie jest tania, do tego ma duże zasięgi, jeśli tylko flota aut jest rozbudowana, a pojazdy wykorzystuje się do częstych podróży o dużych zasięgach. Co ważne, raz poczyniona inwestycja nie generuje dodatkowych kosztów, co dla przedsiębiorstw ma duże znaczenie, patrząc na finansowe związane z realizacją strategii promocyjnej i dotarcie do potencjalnych odbiorców.